Club Tenis Oliva

Formularis Ajornament / Suspensió partits Futbol 7

FORMULARI DE SOL·LICITUD D'AJORNAMENT/SUSPENSIÓ DE PARTITS DE FUTBOL 7 C.T. OLIVA

Com pots procedir a l'ajornament o suspensió d'un partit de Futbol7 ?.

Tens dues manera de fer-ho:

1.- Sol·licitud en línia (en la web del club)

2.- Sol·licitud en imprès.

1.- Sol·licitud en línia: Entra en la pàgina web del club i prem formulari en línia d'ajornament / suspensió partits de Futbol7. Introdueix totes les dades que et demana el formulari: Equip sol·licitant, equip implicat, data i jornada del partit ajornat, Data proposada per al partit (encara que no és necessari), dades de la persona sol·licitant, telèfon i molt important l'email. Rebràs un email de confirmació de la sol·licitud. (mira en la teua carpeta spam per si de cas).

Aquesta sol·licitud arribarà al club i ens posarem en contacte, tant amb el sol·licitant com en l'equip implicat.

Una vegada conforme els dos equips cal passar per les oficines i signar tots dos el document d'ajornament.

2.- sol·licitud en paper: El formulari d'ajornament en paper el pots descarregar en la pàgina web del club, demaneu-ho en secretaria o al coordinador de futbol 7. Posa totes les dades que et demana i entregar-los al coordinador o a les oficines del club.

Recordeu que aquests ajornaments o suspensió de partits, solament seran efectius 48 hores abans del partit i que si no es plega a un acord per a jugar el partit ajornat, el que ha fet la sol·licitud perdria el partit 3-0, tal i com estableix el reglament.

FORMULARI ON LINE AJORNAMENT

icono-pdf